schimbarea începe

la bloc

schimbarea începe

la bloc

vino în echipa întrevecini!

community lead

Salut,

Noi suntem echipa ÎntreVecini și căutăm un Communications Manager care să vină alături de noi să refacem fibra socială a României si să readucem speranța în comunitățile noastre, de la bloc. 

Despre noi

 

ÎntreVecini e o organizație non-profit, cu scopul de a regenera spiritul comunitar la bloc, creând comunități offline și leaderi locali în orașele din România prin desfășurarea de activități în jurul sustenabilității. Am pilotat în 2022 în 2 oameni, apoi în 2023 am ajuns la 13 oameni. Ne așteptăm ca în 2024 să ajungem la 7 oameni în core team și 50 Community Catalysts (=ambasadori/responsabili de comunitate; fiecare comunitate are alocat un Catalyst care îi susține îndeaproape în dezvoltarea comunității și implementare) și 5 Communications Amplifiers.

ÎntreVecini a apărut din convingerea că România poate fi schimbată doar de jos în sus. Într-o societate din ce în ce mai însingurată scopul nostru este să refacem fibra socială prin crearea de comunități, la bloc, aducând vecinii împreună în jurul dezvoltării și implementării unor proiecte legate de sustenabilitate, menite să-i unească și să le redea încrerea în proprile forțe.

În următorii 5 ani, vom vrea 4000 de comunități sustenabile, la bloc, a câte 500 de vecini implicați. Asta înseamnă că 2 milioane de Români, până în 2028, vor știi cum să trăiască mai bine, împreună. Planul nostru atacă însă nu doar lipsa simțului de apartenență, pe care atât de mulți dintre noi o resimțim în locul unde trăim. O viață mai bună la bloc înseamnă o creștere a dialogului social, reducerea extremismului, șanse mai mici de emigrare pentru români, reducerea amprentei de CO2 și creșterea rezilienței în fața schimbărilor climatice. 

 

Despre rol

 

Comunitățile sunt inima ÎntreVecini și trebuie să spunem lumii despre ele!

Rolul de Communications Manager e o poziție cheie în boardul organizației. Persoana care va ocupa acest rol va fi parte din Echipa Centrală și va fi esențială pentru definirea și implementarea strategiei organizației pe termen lung.

Rolul este full-time (sau minim 6h/zi). Nu cerem exclusivitate, însă căutăm pe cineva care să își dorească drept principala activitate creșterea comunităților la ÎntreVecini.


Despre ce va trebui sa faci

 

  • Definirea strategiei de comunicare a ÎntreVecini în România și la nivel global, alături de Core Team
  • Coordonarea și implementarea strategiei de comunicare ÎntreVecini
  • Coordonarea unei echipe de Community Amplifiers (oameni frumoși care lucrează part-time și implementează strategia, momentan în special pe partea de conținut) – deocamdată echipa are 2 oameni
  • Comunicarea strânsă cu departamentul de Community pentru a transmite toate lucrurile frumoase care se întâmplă în comunități
  • Comunicarea strânsă cu departamentul de Policy & Public Affairs pentru organizarea de evenimente alături de partenerii noștri, fie că sunt instituții, companii sau ONGuri
  • Comunicarea cu partenerii care oferă finanțare proiectului
  • Comunicarea cu agenția de comunicare parteneră care ne oferă consultanță

  • Comunicarea internă
  • Prezența la câteva dintre evenimentele de comunitate din București (majoritatea seara și în wekeend)
  • Lucrul cu Google Workspace, Slack, Monday


Despre ce oferim & mediul de lucru

 

  • 12-14k+ RON brut, în funcție de experiența ta
  • Buget de învățare și dezvoltare – suntem o organizație care învață constant și asta se reflecta și în compensare
  • Buget de evenimente – vrem să ne conectăm cu comunități și stakeholderi de pe tot globul, deci, dacă identifici un eveniment la care ți-ar plăcea să participi care are legatură cu ÎntreVecini, îți acoperim participarea
  • Program flexibil și autonomie 
  • Oportunitatea de a face parte din proiectul care va schimba, în sfârșit, România de la bloc
  • Șansa de a avea un rol cu un impact semnificativ în direcția organizației 

Despre tine

 

  • Iubești să vorbești cu oamenii și să le spui poveștile într-un  fel care inspiră
  • Ai experiență în a crea echipe de comunicare care livrează
  • Crezi că, în comunicare, the sky is the limit din punct de vedere ambiție și ce se poate crea
  • Ai (avut) o relație apropiată cu societatea civilă – ai lucrat cu/într-un ONG, ai coordonat proiecte și voluntari, ai lucrat în echipe diverse
  • Ai capacitatea de a crea o strategie, dar și mai important, de a implementa și a coordona realizarea ei în practică
  • Crezi că întotdeauna e loc de mai bine și lucrezi constant pentru a îmbunătăți lucrurile implementate anterior
  • Nu aștepți să ți se dea lucruri, îți comunici nevoile în mod proactiv și asertiv
  • Nu iei lucrurile personal și ai capacitatea de a primi și oferi feedback atât pe livrabile, cât și pe abordarea ta
  • Locuiești in București

ce asteptam de la tine 

 

  • Să ne spui de ce crezi că tu ești persoana potrivită pentru ÎntreVecini și ÎntreVecini pentru tine. CV, Portofoliu, text, video, audio, tu decizi formatul și modul de comunicare, măsura în care deja ai recomandări pentru noi sau nu. 

cum aplici? 

 
Trimite aplicația într-un email cu subiectul “Aplicație Communications Manager” pe hai@intrevecini.ro.